top

آون آزمایشگاهی مدل ( UN30 )

خلاصه توضیحات

 

 

آون آزمایشگاهی مدل ( UN30 ) کمپانی MEMERT

محدوده تنظیم دمایی :  ( C° ) 300+  تا  20+

ابعاد خارجی : (mm) 585*704*434

ابعاد داخلی : (mm) 400*320*250

جنس بدنه داخلی و خارجی : تمام استیل

حداکثر بارگیری هرسینی : ( kg) 20

حداکثر بارگیری محفظه : (kg) 60

صفحه نمایش : دیجیتالی و لمسی

وزن دستگاه : ( kg ) 45

حداکثرتعداد سینی 3

تایمر :  تا  99  روز

ظرفیت : ( L ) 32

دقت دمایی : 0.1

بدون فن

 

اشتراک گذاری این محصول

آون یا فور خشک کننده در آزمایشگاه ها برای  خشک کردن و استریل کردن ظروف شیشه ای و فلزی کاربرد دارد و در بیشتر آزمایشگاه‌های بالینی، پزشکی قانونی، الکترونیک، فرآوری مواد و تحقیقاتی وجود دارد.

آون آزمایشگاهی یا فور خشک کننده برای خشک کردن، استریل کردن ظروف شیشه‌ای و فلزی، تست دما و برای انکوب کردن آزمایش های حساس به دما کاربرد دارد . فرآیند خشک کردن در آزمایشگاه ها فرآیند بسیار حساسی است از آن جایی که خشک کردن بسیار سریع، بسیار آرام یا غیر یکنواخت می تواند تمام فرآیند را از بین ببرد.

تفاوت آون آزمایشگاهی با انکوباتور :

محدوده دمایی آون معمولا از ۷۰ تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد است . هر چند دمای برخی از آون ها تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد هم قابل تنظیم است . اما  محدوده دمایی انکوباتور بین ۳۵ تا ۶۵ درجه سانتیگراد است .

آون آزمایشگاهی یا فور وسیله‌ ای برای خشک یا استریل کردن تجهیزات است در حالیکه از انکوباتور برای کشت نمونه‌ های زنده مانند میکروب یا سلول ‌های مختلف استفاده می ‌شود .

تایمر در انکوباتور گزینه مهمی نیست اما  تایمر یکی از بخش های ضروری و پرکاربرد دستگاه آون است .

دستگاه آون محدوده دمایی بالایی دارد  پس مصرف برق بیشتری هم دارد .

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO  تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود