top

اسپکتروفتومتر مدل ( UV/ VIS 2802 )

خلاصه توضیحات

 

 

اسپکتروفتومتر مدل ( UV/ VIS 2802 ) کمپانی UNICO

دامنه طول موج (nm) 190-1100

دامنه فتومتریک (Abs) 0.3-3

پهنای طیفی شکاف (nm) 1/8

صفحه نمایش دیجیتال

دارای کیبورد کنترلی

پرتو نور single

 

 

اشتراک گذاری این محصول

اسپکتروفتومتر دستگاهی  است که میزان فوتون (شدت نور) جذب شده را پس از عبور از محلول نمونه اندازه گیری می کند. با اسپکتروفتومتر ، می توان با اندازه گیری شدت نور شناسایی شده ، مقدار ماده شیمیایی شناخته شده (غلظت) را نیز تعیین کرد.

این دستگاه  شدت نور را به صورت تابعی از طول موج اندازه گیری می کند. در این دستگاه تابش الکترومغناطیسی جذب ماده می شود و از روی شدت جذب هر ماده، مقدار ماده (غلظت ماده) تعیین می شود.

در اسپكتروفتومتری ميزان جذب يا عبور طول موج های مشخصی از نور فرودی از يک محلول حاوی نمونه مورد نظر اندازه گيری می شود. دستگاه اسپکتروفتومتر امکان اندازه گیری غلظت های فوق العاده کوچک را هم دارد. بنابراین در تجزیه و تحلیل عناصر مولکولی مثل  DNA و  RNA هم به کار می رود.

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود