top

اسپکتروفتومتر UV/VIS مدل (UV-2005)

خلاصه توضیحات

 

 

اسپکتروفتومتر UV/VIS مدل ( UV-2005 ) ساخت کمپانی JP SELECTA

دامنه طول موج : ( nm ) 190 ~ 1100

تکرار پذیری طول موج :(nm) 0.3

ابعاد : (mm) 180*470*370

پهنای طیفی شکاف :  (nm) 2

دقت طول موج : (nm) 0.5 ±

پایداری : (A/h) 0.002 ±

دقت فتومتریک : 0.3%±

وزن : (kg) 14

درخواست قیمت/پیش فاکتور:

اشتراک گذاری این محصول

اسپکتروفتومتر شدت  نور را به صورت تابعی از طول موج اندازه گیری می نماید و همینطور امکان این را دارد که غلظت فوق العاده کوچک را هم اندازه گیری کند. بنابراین در تجزیه و تحلیل عنصرهای مولکولی مثل DNA و RNA نیز کاربرد دارد. بنابراین کاربرد اصلی آن در آزمایشگاه بیوشیمی می باشد و در دو نوع تک پرتو و دو پرتو ساخته می‌شود.به طور کلی کار اسپکتروفتومتر یا طیف سنج میزان جذب یا عبور طول موج های مشخصی از انرژی تابشی (نور) از یک محلول را اندازه گیری مینماید و غلظت مواد را در یک محلول تعیین می‌کند.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .

جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید . در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود