top

انکوباتورشیکردار مدل ( AZ-SI )

خلاصه توضیحات

 

 

انکوباتورشیکردار آزمایشگاهی مدل  ( AZ-SI )   برند AZONAX

تنظیم دما در مدل معمولی از ۵ درجه بالاتر از محیط تا  +70 درجه سانتیگراد

 ظرفیت75 L 100 –140–  200ظرفیت های بالاتر قابل سفارش می باشند.(

حرکت شیکر در دو مدل خطی و اوربیتال  )بر حسب سفارش(

دارای درب شیشه ای  دوجداره با کادر فلزی به جای دو درب

تنظیم دما در مدل یخچال دار      +70   تا    -5

قابلیت تنظیم سرعت حرکت شیکر

دارای مخزن داخلی استیل

تلرانس  دما   ±5 

اشتراک گذاری این محصول

انکوباتور آزمایشگاهی دستگاهی است که به منظور رشد و نگهداری از کشت‌های میکروبی و کشت‌های سلولی به کار گرفته می‌شود. انکوباتور آزمایشگاهی دما، رطوبت و دیگر شرایط مانند میزان منواکسیدکربن (CO)، دی‌اکسیدکربن (CO2) و اکسیژن (O2) را برای رشد ارگانیسم‌های زنده، در حالت بهینه نگه‌می‌دارد.

انکوباتور شیکر دار، نسبت به انکوباتور معمولی بسیار کارآمد تر است. زیرا همزمان با فراهم کردن شرایط مناسب کشت، محیط های کشت را نیز با سرعت مشخصی روی یک صفحه به حرکت در می آورد و این کار باعث یکنواختی بستر کشت می شود.

به منظور فراهم کردن شرایط بهینه برای رشد سلول، نوعی هم زدن یا تکان دادن برای ترکیب اکسیژن و توزیع یکنواخت مواد مغذی در محیط کشت ضروری است. قرار دادن شیکر آزمایشگاهی داخل انکوباتور یا آون اقدام صحیحی نیست. زیرا این دستگاه همراه خود می تواند آلودگی هایی به محیط کشت وارد کند و البته به شیکر نیز آسیب میرساند اما یک انکوباتور شیکر دار برای حل این مشکل کافی است.

این دستگاه ها علاوه بر ایجاد شرایط محیطی مناسب کشت، با داشتن صفحاتی متحرک، به جای ثابت، می توانند به هم زدن محیط های کشت و محتویات داخل ظروف آزمایشگاهی کمک کند. انکوباتور شیکر دار را می توان برای رشد تقریباً هر نوع سلولی از جمله کشت باکتری، کشت بافت و مخمر استفاده کرد.

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری آزوناکس AZONAX و تاسیس سال ۱۳۸۸ ، تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و پزشکی میباشد که کلیه دستگاه های این برند مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و نیز ارسال رایگان به سراسر کشور میباشد لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود