top

انکوباتورشیکردار یخچالدار مدل (AZ-RSI)

خلاصه توضیحات

 

 

انکوباتورشیکردار یخچالدار مدل ( AZ-RSI ) کمپانی AZONAX

ظرفیت 75- 100 – 140 – 200  L  ) ظرفیت های بالاتر قابل سفارش می باشند (

تنظیم دما در مدل معمولی از ۵ درجه بالاتر از محیط تا + ۷۰ درجه سانتیگراد

حرکت شیکر در دو مدل خطی و اوربیتال  )بر حسب سفارش(

دارای درب شیشه ای دوجداره با کادر فلزی به جای دو درب

تنظیم دما در مدل یخچال دار C°   +70  تا -5

دارای مخزن داخلی  STAINLESS STEEL

قابلیت تنظیم سرعت حرکت شیکر

تلرانس  دما   ±5 


 

 

 

اشتراک گذاری این محصول

در بسیاری از فعالیت های پژوهشی و صنعتی نیاز به ایجاد دمای پایین و سرد امری ضروری است. گاهی اوقات نیاز است دماهای بسیار پایین (حتی تا منفی هشتاد درجه سانتی گراد) برای انجام برخی واکنش های شیمیایی حساس به دما (آسیب دیدن مواد اولیه واکنش شیمیایی در دما های بالا تر و یا احتمال وقوع واکنش های انفجاری در دمای اتاق استفاده) ، یا نگه داری مواد بیولوژیک مانند پلاسما و کشت های سلول و باکتری تامین شود. در این گونه موارد استفاده از انکوباتور های یخچالدار پیشنهاد می شود.

دستگاه های یخچالدار اغلب در آزمایشگاه های داروسازی برای نگهداری ایمن دارو ها مورد استفاده قرار می گیرند ، در حالی که آن ها معمولاً در آزمایشگاه های میکروبیولوژی ، آزمایشگاه های زیست شناسی سلولی و آزمایشگاه های زیست شناسی گیاهی نیز استفاده می شوند .

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری آزوناکس AZONAX و تاسیس سال ۱۳۸۸ ، تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و پزشکی میباشد که کلیه دستگاه های این برند مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و نیز ارسال رایگان به سراسر کشور میباشد لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود