top

انکوباتور مدل ( CM 55 E )

خلاصه توضیحات

 

 

انکوباتورآزمایشگاهی  مدل    (CM 55 E )

رنج حرارتی :   5درجه بالاتر از دمای محیط تا  80 درجه سانتیگراد

قابلیت تحمل وزن برای هر سینی : 5 (kg)

قابلیت تحمل وزن کل طبقات : 20 (kg)

ابعاد داخلی : 41 *42 *32 (cm)

قابلیت تنظیم ترموستات دوم

حجم داخلی : 55 (L)

مجهز به تایمر تاخیری

وزن : 43 (Kg)

بدون فن

اشتراک گذاری این محصول

 

در بسیاری از فعالیت های پژوهشی و صنعتی نیاز به ایجاد دمای پایین و سرد امری ضروری است. گاهی اوقات نیاز است دماهای بسیار پایین (حتی تا منفی هشتاد درجه سانتی گراد) برای انجام برخی واکنش های شیمیایی حساس به دما (آسیب دیدن مواد اولیه واکنش شیمیایی در دما های بالا تر و یا احتمال وقوع واکنش های انفجاری در دمای اتاق استفاده) ، یا نگه داری مواد بیولوژیک مانند پلاسما و کشت های سلول و باکتری تامین شود. در این گونه موارد استفاده از انکوباتور های یخچالدار پیشنهاد می شود.

دستگاه های یخچالدار اغلب در آزمایشگاه های داروسازی برای نگهداری ایمن دارو ها مورد استفاده قرار می گیرند ، در حالی که آن ها معمولاً در آزمایشگاه های میکروبیولوژی ، آزمایشگاه های زیست شناسی سلولی و آزمایشگاه های زیست شناسی گیاهی نیز استفاده می شوند .

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود