top

اواپراتور دوار مدل ( RV 8 FLEX )

خلاصه توضیحات

 

 

اواپراتور دوار مدل ( RV 8 FLEX )  کمپانی IKA

محدوده سرعت : ( rpm )   0~3000 

ابعاد : 510*490*345 (mm)

حداکثر حجم پر کردن : 4 (L)

خروجی حرارت : 1400 (W)

حرکت : 120 (mm)

وزن : 22.36  (kg)

نوع کندانسورعمودی

وضوح دما : ±1 (K)

لیفت : دستی

 

اشتراک گذاری این محصول

همیشه لازم است پس از اتمام واکنش شیمیایی، محصول تولید شده را خالص و از حلال جدا کنیم در این مرحله روتاری اواپراتور کمک بسیار موثری را به پژوهشگران می دهد. زیرا حتی حلال های با نقطه جوش پایین هم مدتی زمان می برد تا در آون یا هوای آزاد تبخیر شوند. از طرفی دیگر بسیاری از حلال ها اگر در آون یا محیط آزمایشگاه قرار بگیرند، می توانند بخاراتی تولید کنند که خطر زا هستند یا بوی ناخوشایندی را در اطراف پخش می کنند.

بسیاری از محصولات واکنش های شیمیایی به شکل روغنی و مایعات ویسکوز ( با گرانروی بالا) هستند و جدا کردن حلال از این مواد بدون استفاده از روتاری اواپراتور تبخیر حلال ها چه بسا اگر حلال های سنگین باشند چالش بر انگیز است. اما با استفاده از این دستگاه به راحتی و حتی در طول چند دقیقه می توان محصول خالص و بدون حلال را به دست آورد

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود