top

تانک الکتروفورز مدل ( EVS1100 )

خلاصه توضیحات

 

 


تانک الکتروفورز عمودی مدل ( EVS1100 ) کمپانی CONSORT

ابعاد دستگاه : (cm) 19*13*15

ابعاد بشقاب : (cm) 10*10

حجم بافر : ( mL ) 250

ابعاد ژل : (cm) 7.5*8

ظرفیت نمونه :  80

تعداد ژل : 4 تا  1

 

اشتراک گذاری این محصول

دستگاه الکتروفوز یکی از بهترین و مؤثر ترین روش های برای جداسازی مولکول ها است. با استفاده از این روش گروه های پروتئینی به صورت تفکیک شده در می آیند و قابل جداسازی می شوند. این روش انواع مختلفی دارد که برای تست های مختلفی انجام می شود. همچنین این روش در مقایسه با سایر روش ها بسیار مناسب تر و ارزان تر است و مزیت های فوق العاده ای داردتانک الکتروفورز افقی برای استفاده از ژل آگاروز یا پلی اکریل آمید غوطه ور در بافر در حالت افقی، طراحی شده است. این نوع از ژل الکتروفورز در زمینه های مختلفی مثل ژنتیک و بیوشیمی برای جداسازی RNA/DNA و یا پروتئین کاربرد فراوان دارد.

درنتیجه به طور کلی تانک های الکتروفورز عمودی جهت جداسازی پرو تئین ­ها و اسیدهای نوکلئیک می باشد.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی CONSORT بلژیک در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی CONSORT  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .

 در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود