top

دستکش لاتکس ضد برش

خلاصه توضیحات

 

 

دستکش لاتکس ضد برش

موارد مصرف در صنایع فولاد ، شیشه ، ریخته گری ، فلز کاری ، برش کاری ، تراشکاری ، و دیگر مصارف صنعتی که کف دست با سطوح تیز و برنده در تماس هستند.

مقاومت بیشتر نسبت به محصولات با پوشش نیتریل ، در مقابل اجسام با سطوح تیز و برنده

ایمن بودن کف دست با پوشش لاتکس

اشتراک گذاری این محصول

در بسیاری از کار‌ها از مواد و ابزار برنده و خطرناکی استفاده می‌شود. در مشاغلی مثل نجاری، جوشکاری، آبکاری، تراش‌کاری، شیشه بری، کارگاه‌های کار با پی وی سی و …. همچنین در صنایع مختلفی چون پتروشیمی، ساخت و ساز و … باید از تجهیزات مقاوم در برابر ضربه و بریدگی و به ویژه دستکش ضد برش استفاده کرد .

دستکش  ضد برش که تا حد امکان برش‌های عمیق را به خراش‌های سطحی تبدیل کنند و مقاومت بسیار بالایی در برابر بریدگی دارند و از قطع شدن انگشتان در هنگام کار جلوگیری می کند. اما دستکش ضد برش لاتکس تنها مقاومت ناچیزی در برابر بریدگی داردو بیشتر مواد تشکیل دهنده دستکش ایمنی ضد برش لاتکس از نخ‌های مقاوم در برابر بریدگی پارامید و یا پلی اتیلن تولید می‌شود.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود