top

دستگاه تقطیر اتوماتیک مدل ( K9840 )

خلاصه توضیحات

 

 

دستگاه تقطیر اتوماتیک مدل  ( K9840 ) کمپانی HANON  

محدوده اندازه گیری    240 mg  تا  0.1 mg

ظرفیت نمونه ( مایع ) 16mL/sample  

ظرفیت نمونه ( جامد )  ≤6 g/sample   

سرعت تقطیر  6 min/sample   تا3   

مصرف آب خنک کننده 1.5 L/min

ابعاد  400*385*735  (mm)

بهبود   99.5 %

قدرت  1.3 (kw)

وزن 30 (kg)

اشتراک گذاری این محصول

همانطور که میدانیم متد به کار برده شده در دستگاه کجلدال – تقطیر اتوماتیک یک متد کلاسیک برای اندازه گیری نیتروژن و پروتئین میباشد.

در حال حاضر دستگاه تقطیر اتوماتیک نقش مهمی در اندازه گیری نیتروژن و پروتئین در نمونه های خاک ، غذا ، محصولات کشاورزی و مواد خوراکی ایفا میکند. وقتی میخواهیم به روش کجلدال آنالیزی را انجام بدهیم، سه فرایند هضم ، تقطیر و تیتراسیون را پیش رو خواهیم داشت که مرحله ی حساس و مهم تقطیر در این دستگاه بصورت اتوماتیک و طبق متد کلاسیک کجلدال انجام خواهد شد. این دستگاه سهولت و آسودگی را برای اپراتورهای آزمایشگاه جهت اندازه گیری پروتئین و نیتروژن به ارمغان می آورد و همچنین از قابلیت های ویژه ی آن میتوان به دقت بالا ، قابلیت اطمینان بالا ، ایمنی فوق العاده زیاد و عملیات راحت و بدون دردسر و صرفه جویی در زمان و انرژی را نام برد.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود