top

دستگاه ریل تایم مدل ( CFX96 )

خلاصه توضیحات

 

 

دستگاه ریل تایم  ( Realtime PCR ) مدل ( CFX96 ) کمپانی BIORAD

محدوده تحریک/طول موج انتشار : ( nm ) 450-730

ابعاد : 33x 46 x 36/13 x 18 x 14 ( cm/in )

زمان اسکن تمامی کانال ها : ( SEC ) 12

محدوده قابل برنامه ریزی : (°C )  1–24

محدوده عملیاتی ( °C ) 30–100

محدوده دمایی : ( °C ) 0-100

اندازه نمونه : (µl) 10-125

ظرفیت نمونه، خانه ها :96

دقت دمایی:( °C ) 2 ±

وزن : ( kg ) 21

اشتراک گذاری این محصول

ریل تایم پی سی آر ( Real-Time PCR )  برای تعیین میزان بیان ژن های موجودات زنده می باشد در اصل برای تعیین سریع و حساس مقدار کم اسید نوکلئیک در نمونه‌های مختلف بیولوژیکی، با کاربردهای متنوع مثل آنالیز بیان ژن، شناسایی ارگانیسم‌های اصلاح‌شده ژنتیکی درغذا و فنوتایپینگ سرطان است. اولین گام بسیاری از پروتکل‌های بیولوژی مولکولی تجزیه‌ وتحلیل بیان ژن با استفاده از تکنیک Real-time PCR که نظارت و مانیتور ژن را به ‌صورت زمان واقعی آن را تسهیل می‌کند.

در کل  هدف اصلی از این سیستم نشان گذاری ژن های موجودات زنده می باشد که مسیر کل مجموعه ژنومی منتهی به  ساخت محصولاتی از جنس RNA و پروتئین  میشود. در واقع  RNA  یا  ریبونوکلویک اسید های یک سلول می تواند قادر به تعیین خصوصیت و وجه تمایز یک سلول در سطح فنوتیپی دارد و نیز نشان میدهد در چه سطحی آن خصوصیت را بروز می دهد  .

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO  تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود

Certificate را دانلود کنید :

مشاهده