top

دستگاه کروموتوگرافی گازی مدل ( 8890 GC )

خلاصه توضیحات

 

 

دستگاه کروموتوگرافی گازی مدل ( 8890 G ) کمپانی Agilent

محدوده دمای عملیاتی  (°C) -80 to +450

حداکثر نرخ رمپ دما  120 °C/min

کنترل فشار معمولی ( psi ) 0.001

قابلیت تکرار زمان <%0.008

ابعاد (cm) 58*51*49

تزریق دوگانه همزمان

تکرارپذیری <% 0.5

دارای دو وردی

آشکارسازها 4

اشتراک گذاری این محصول

روش های کروماتوگرافی برای جداسازی اجزای موجود در مخلوط ها از یکدیگر استفاده می شوند، کروماتوگرافی گازی برای توصیف روش‌های جداسازی و تحلیل مواد فرار در فاز گاز به کار می‌رود. در کروماتوگرافی گازی، اجزای یک نمونه در حلال، حل و به منظور جداسازی آنالیت‌ها تبخیر می‌شوند. با این روش ، نمونه به دو فاز تقسیم خواهد شد: فاز ساکن و فاز متحرک. فاز متحرک  از لحاظ شیمیایی، گاز خنثی است و وظیفه این گاز  حمل مولکول‌های آنالیت از طریق ستون حرارتی است. کروماتوگرافی گازی، نوعی از کروماتوگرافی است  که از فاز متحرک برای برهم‌کنش با آنالیت استفاده نمی‌کند.

 

روش کروماتوگرافی گازی، که در بین سایر روش ها بیشترین پیشرفت را کرده است، امروزه پیچیده ترین و متداول ترین روش، به‌ویژه برای مخلوط گازها و مایعات و جامدات فرار است. حتی برای مخلوط های بسیار پیچیده زمان جداسازی به‌وسیله GC اکنون در حدود چند دقیقه است. قدرت تفکیک زیاد، سرعت عمل تجزیه و حساس بودن روش GC سبب شده است که این روش تقریباً در همه آزمایشگاه های شیمی متداول و مرسوم باشد.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود