top

سانتریفیوژ مدل ( ROTINA 420 )

خلاصه توضیحات

 

 

سانتریفیوژ مدل ( ROTINA 420 )  کمپانی Hettich

حداکثر دور در دقیقه   15,000 min-1

محدوده دمایی (°C )  40+   تا 20-

ابعاد ( mm )  506 *650*423

حداکثر ظرفیت ( ml ) 4*600

حداکثر (RCF) 24,400  

مصرف ( va ) 900

وزن ( kg ) 75  

 

اشتراک گذاری این محصول

سانتریفیوژ Centrifuge از تجهیزات عمومی آزمایشگاهی است که برای جدا کردن اجزای ترکیب یک نمونه مایع و رسوب ذرات آن کاربرد دارد. در واقع جداسازی ذرات در این روش با توجه به اندازه، شکل، چگالی، ویسکوزیته محیط و سرعت روتور انجام میشود. . در حالت کلی تقسیم بندی انواع سانتریفیوژ بر اساس حداکثر میزان چرخش بر حسب rpm و نوع روتور آن انجام می گیرد

با چرخش نمونه ها در سرعت های بسیار بالا، اجزا یک مخلوط تحت نیروی گریز قرار میگیرند و ذرات با چگالی بیشتر ته نشین میشوند و اجزای سبک تر به سمت بالا شناور شده و به این ترتیب اجزای مخلوط جدا می شوند. سیستم خنک کننده یکی از ویژگی های مهم برای سانتریفیوژ آزمایشگاهی است و برای نمونه های حساس به دما که نیاز به دمای ثابت دارند، از سانتریفیوژ یخچال دار ستفاده می شود.

سانتریفیوژ ها هنگام کارگرما تولید می کنند و این ممکن است خطری برای نمونه هایی مثل نوکلئیک اسید ها و پروتئین ها ایجاد کند، از این رو که حرارت باعث تخریب و تغییر ماهیت آنها می شود. سانتریفیوژ یخچال دار دارای مزیت خنک سازی برای محافظت در برابر تخریب نمونه ها، ناشی از گرمای تولید شده توسط عمل چرخش است.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO  تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود