top

ست سمپلر تک کاناله

خلاصه توضیحات

 

 

ست سمپلر تک کاناله کمپانی CAPP

 در مدل ( C1000-T3  )

در حجم های 1000  UL ،500 ، 200

سمپلر تک کاناله ثابت

کاملا قابل اتوکلاو

 

در مدل ( C100-T2  )

ست سه تایی در حجم های 100  UL ، 50 ، 20

سمپلر تک کاناله ثابت

کاملا قابل اتوکلاو

اشتراک گذاری این محصول

سمپلر آزمایشگاه برای حجم‌برداری از نمونه‌های مایع و انتقال آن‌ها به ظرف مورد نظر کاربرد دارد . سمپلرهای آزمایشگاهی در انواع و اقسام مختلفی ساخته می‌شوند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای شرایط‌ مختلفی مناسب هستند.

این وسیله  یک ابزار آزمایشگاهی رایج و ضروری است که برای انتقال دقیق حجم مایعات در محدوده میکرولیتر استفاده می شود. میکرو پیپت ها در انواع تک کانال و چند کانال وجود دارند.

 میکرو پیپت های تک کاناله در آزمایشگاه هایی مثل زیست شناسی مولکولی، میکروبیولوژی، ایمونولوژی، کشت سلولی، شیمی تحلیلی، بیوشیمی و ژنتیک کاربرد دارد . میکرو پیپت های چند کاناله برای برای زمایش تشخیصی،  غربالگری مولکولی استفاده می شوند

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO  تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود