top

سینک های آزمایشگاهی

خلاصه توضیحات

 

 

سینک های آزمایشگاهی 
مقاوم در مقابل خوردگی اسیدها، بازها و حلال‌های دیگر
سینک رزین اپوکسی 45 در 45 آزمایشگاهی 
جهت واحد شستشو زیر شیر آب آزمایشگاهی 

 

اشتراک گذاری این محصول

سینک های آزمایشگاهی از وسایل واجب در هر آزمایشگاه است ، سینک های آزمایشگاهی کاربرد های زیادی دارند و با توجه به نوع آزمایشگاه میتوان از یک یا چند سینک نصب کرد.  متریال به کار رفته  در سینک آزمایشگاهی متفاوتند و اینکه ما برای آزمایشگاه  از کدام استفاده کنیم کاملا به سلیقه کارفرما و نیاز آزمایشگاه بستگی دارد. نصب سینک آزمایشگاهی معمولا روی میز شستشو یا میز وسط آزمایشگاهی انجام می شود. پیش از نصب هر گونه سینک در آزمایشگاه نیاز است تا ابتدا زیرسازی های لازم از جمله سکوبندی آزمایشگاه انجام شود.
سینک های آزمایشگاهی انواع مختلفی دارند و جنس آنها با توجه به کاربردی که در آزمایشگاه دارند انتخاب می شود.
سینک های آزمایشگاهی از رزین اپوکسی یا فولاد ضد زنگ , پلی اولفین و دیگر متریال ها ساخته میشوند .
سینک های آزمایشگاهی باید دارای ویژگی ضد اسید و مقاوم در برابر اسید باشند، زیرا در محیط های آزمایشگاهی از انواع مختلف مواد شیمیایی و خورنده همچون اسید و بازها استفاده می شود. از این جهت سینک آزمایشگاه باید در مقابل ریزش این گونه مواد از خود مقاومت بالایی نشان دهند. در بیمارستان ها و مراکز درمانی معمولا از سینک های فولادی ضد زنگ یا استنلس استیل استفاده می شود که در مقابل رطوبت مقاوم هستند.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود