top

شیلد محافظ صورت

خلاصه توضیحات

 

 

شیلد محافظ صورت مدل  ( K1 )

محافظ ساخته شده از تقریبا 1،00 میلی متر پلی کربنات با کیفیت بالا

حفاظت کامل از چهره و نمایش نامحدود

قابلیت اتصال به کلاه ایمنی

مقاوم در برابر اسید و باز

بالا بردن و کشیدن تسمه

محافظ با خمیدگی راحت

طراحی پلاستیکی قوی

وزن حدود 150 گرم

ضد ضربه و خراش

اشتراک گذاری این محصول

کمپانی EKASTU SAFETY که در سال 1933 تاسیس گردیده است با سابقه تقریبا 85 سال یکی از قدیمی ترین ولی در عین حال به روز ترین کمپانی های اروپایی در زمینه تولید محصولات و تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی محسوب می شود .

دامنه تجهیزات ایمنی شرکت EKASTU SAFETY عبارتند از:

حفاظت دستگاه تنفسی ،حفاظت چشمها و صورت ،تجهیزات شستشوی چشم ،حفاظت دستها ،کلاههای ایمنی

دانش نوآورانه و خلاقانه EKASTU SAFETY که همواره در راستای الزامات بازار حرکت می کند، گواهی است بر مدرن و بروز بودن محصولات می باشد .کارخانه های تولیدی در کشورهای آلمان، لیختن اشتاین و ایتالیا، دسترسی به بازارهای بین المللی را میسر می سازند. الزامات گوناگون در بخش تحقیق و توسعه باهم درآمیخته می شوند تا نتیجه مطلوب حاصل شود. کلید موفقیت ما استفاده از مواد جدید، فناوریهای ساخت و تولید مبتکرانه و طراحی های مشکل گشا است. علاوه براین، شعار کاری شرکت ما اینست: «جهانی بیاندیش، بومی عمل کن.»

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود