top

شیکر ارلن - بالن مدل (HS 260 control)

خلاصه توضیحات

 

 

شیکر ارلن-بالن  مدل ( HS 260 control )  کمپانی  IKA

رنج سرعت   300  (rpm)  تا 10    

ابعاد 360*100*420   (mm) 

ضربه لرزش 20 (mm)

صفحه نمایش LCD

وزن  7.5  ( kg )

اشتراک گذاری این محصول

شیکر ارلن بالن برای مخلوط کردن مایعات  استفاده میشود ،  این دستگاه با استفاده از سرعت دهنده ها باعث تحریک مواد درون ارلن و بالن می شود و محققان را به شرایط مورد نظرشان در مورد محلول نزدیک می کند.

دلیل استفاده از این دستگاه این  که بسیاری از محلول ها در روش های سنتی و دستی به شرایط دلخواه نمی رسند ونتیجه آزمایشات و تحقیقات درست از آب در نمی آید.

شکل کلی دستگاه از یک صفحه نگهدارنده ارلن بالن ساخته شده که حرکات منظم یا نامنظمی که دستگاه  دارد باعث می شود ترکیبها مخلوط شده و در مواردی که تکثیر باکتری در محیط کشت هست  باید سریعتر انجام شود استفاده از دستگاه برای هم زدن و ترکیب محلول ما را به اهداف تحقیقاتی خود نزدیک می کند.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود