top

شیکر پلاکت مدل ( APL-54 )

خلاصه توضیحات

 

 

شیکر پلاکت مدل ( APL-54 ) کمپانی JP SELECTA  اسپانیا

ولتاژ  ( 110/230     50/60  (  HZ

ابعاد   ( 40*44*39 ( cm

کد محصول  3000980

ظرفیت کیسه ها  54

وزن  ( 22 ( kg

تعداد قفسه ها  9 

قدرت  50w

اشتراک گذاری این محصول

شیکر پلاکت به طور گسترده‌ای، در بانک‌ خون بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌های تحقیقات بالینی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی جهت نگهداری و پژوهش پلاکت خون مورد استفاده قرار می گیرد.شیکر پلاکت ( که به آن همزن پلاکت نیز گفته می شود ) ، بطور معمول با سرعت ثابت به عنوان ذخیره پلاکت عمل می کند. شیکرپلاکت‌ها طیف گسترده‌ای از ظرفیت‌های ذخیره سازی را ارائه می‌دهند. شیکر پلاکت از تعدادی سبد یا سینی ( آژیتاتور ) تشکیل شده است که با گردش هوا، امکان انتقال دمای( سرما وگرما ) محفظه انکوباتور را به پلاکت‌ها می‌دهد. دستگاه انکوباتور شیکر پلاکت با تنظیم دمای خاص و تکانش با سرعت ثابت و معین کار می کند.

دستگاه شیکر پلاکت در مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله می‌توان به بیمارستان ها در بخش بانک خون آزمایشگاه های تحقیقات بالینی و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی اشاره نمود.

.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .

جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .

در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود