top

عینک ایمنی ماتریکس مدل (SOLE)

خلاصه توضیحات

 

 

عینک ایمنی ماتریکس مدل ( SOLE )
 کاربرد در نجاری , تراشکاری , ساختمانی
دارای استاندارد MX Z87+U6
ضریب ایمنی بالا 
وزن : ۷۵ گرم

 

اشتراک گذاری این محصول

عینک  گاگل  یکی از بهترین عینک های  برای محافظت از چشم ها است ، چشم به عنوان یکی از حساس ترین عضو های بدن است  و شما  با استفاده از این عینک ایمنی به صورت کامل از آن محافظت میکنید. با توجه به پیشرفت صنایع و شرایط کاری معماری و عمران می توان گفت چشم ها در معرض خطر جدی هستند و هر لحظه ممکن است شما با یک جسم خارجی یا مایعات شیمیایی تماس داشته باشید به همین دلیل عینک گاگل می تواند پیشگیری لازم را برای شما ایجاد کند. عینک ایمنی گاگل توانایی محاصره کامل اطراف چشم شما را با استفاده از طراحی PPE دارند، به همین دلیل اگر شما در برخورد با مواد شیمیایی یا بخار سمی باشید، هیچ گونه آسیبی به چشم های شما وارد نخواهد شد.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .
جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .
 در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.



 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود