top

فریزر آزمایشگاهی مدل ( VF360-86G )

خلاصه توضیحات

 

 

فریزر آزمایشگاهی مدل ( VF360-86G ) کمپانی  SNIJDERS

جنس داخلی / خارجی :  فولاد ضد زنگ با پوشش اپوکسی فولادی

دارای پورت LAN جهت اتصال دستگاه به سیستم مانیتورینگ

ابعاد خارجی :   (mm) 755 /700 * 888 * 1992 

ابعاد داخلی : (mm)  450 * 626.5/592 * 1276

تنظیم دما :( °C )  50  to -80-

وزن خالص ( kg ) 285

حجم کل : ( L ) 360 

اشتراک گذاری این محصول

یخچال و فریزر آزمایشگاهی از پرکاربردترین و مهمترین تجهیزات در صنعت دارو و مواد شیمیایی است و به منظور سالم نگه داشتن داروها و مواد آزمایشگاهی مورد استفاده میباشد.

فریزر آزمایشگاهی  برای نگهداری مواد آزمایشگاهی خاص و حساسی است که به تغییرات دما حساس و باید در شرایط خاص نگهداری شوند. استفاده از یخچال و فریزر  آزمایشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. چرا که نگهداری مواد آزمایشگاهی در یخچال و فریزر های معمولی مشکلات بسیاری از جمله نشر و انتشار سموم زیستی، آلودگی های بیولوژیکی، خطر انفجار، آتش سوزی و … را به دنبال دارد.

دقت و عملکرد فریزر آزمایشگاهی دارای اهمیت بوده و دارای دماهای مختلفی می‌باشد که بسته به نوع فعالیت می‌توان آن‌ها را تهیه نمود.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO  تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود