top

ماسک تنفسی پزشکی کربن اکتیو

خلاصه توضیحات

 

 

ماسک تنفسی پزشکی کربن اکتیو ۴ لایه

این محصول از یک لایه ملت بلون مرغوب و یک لایه کربن اکتیو به همراه دو لایه اسپان ساخته شده است .

محصول فوق برای محیط هایی که دارای آلودگی هوا و آلاینده های شیمیایی است مناسب می باشد.

دارای تاییدیه از انرژی اتمی برای راندمان بالای ۹۵ درصد

دارای تاییدیه از وزارت بهداشت IMED

دارای تاییدیه از آزمایشگاه کیفیت کوشان

دارای گواهی ISO13485

دارای گواهی CE

اشتراک گذاری این محصول

ماسک‌های تنفسی اغلب از لایه‌ها و فیلترهای مختلف تشکیل شده‌اند، با عبور هوای آلوده از این فیلترها، هوا تصفیه شده و قابل استنشاق می‌شود ، لایه کربن اکتیو، یا همان کربن فعال میتواند از این  دست لایه‌ها باشد.

در انواع ماسک تنفسی کارتریج دار این لایه به وضوح قابل تشخیص و رویت است، اما در سایر ماسک‌ها تشخیص این لایه کمی سخت تر است.

ماسک تنفسی کربن فعال را  در هوای آلوده استفاده نموده و کاربرد این ماسک تنفسی کربن در بسیاری از کارخانه ها و محیط هایی با هوای آلوده صورت می پذیرد. از خواص ماسک تنفسی کربن فعال این است که خطرات زیست محیطی نداشته و به بدن آسیب نخواهد زد. از فواید ماسک تنفسی کربن این است که قادر است گاز ها و آلاینده های خطرناک را تا حدود بسیار بالایی جذب کند.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود