top

میکروسکوپ دوچشمی مدل (B-500Bi)

خلاصه توضیحات

 

 

میکروسکوپ دوچشمی مدل (B-500Bi  ) کمپانیOPTIKA  

 

Focusing : Coaxial coarse and fine focusing mechanism (graduated, 0.002mm) with upper stop, to prevent the contact between objective and specimen. Adjustable tension of coarse focusing knob.

Nosepiece : Quintuple revolving nosepiece, rotation on ball bearings.

Head : Binocular observation head, inclined 30° and rotatable 360°.

Eyepieces : Wide field eyepieces WF10X/22 with field number 22.

Condenser : Swing-out type, N.A.0.9 with centering system

Dimensions : 420*250*290 mm

Observation mode : Brightfield

WEIGHT: 8 kg

       

اشتراک گذاری این محصول

میکروسکوپ آزمایشگاهی برای مشاهده نمونه ها با بزرگنمایی بالا کاربرد دارد .  میکروسکوپ ها بر اساس نور و طول موج های متفاوتی کاربرد های متفاوتی هم دارند ، نحوه ی تشخیص کیفیت این میکروسکوپ طبق تنظیم نور می‌باشد که تقریبا در تمامی موارد مکانیزم اصلی کار، عبور نور از سطح لنزهای چند لایه و برخورد با عدسی های محدب است. تا به این وسیله باعث بزرگنمایی اجسام و وضوح بیشتر قسمت های مخلف آن ها شود که در این مرحله نحوه دریافت و همچنین طول امواج نور در کیفیت و جداکنندگی جزئیات مورد نظر ما نقش مهمی را ایفا میکند. به طوری که با کوتاه تر شدن طول موج، قدرت و کیفیت تصاویر نیز بیشتر می شود.

 

 

 شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO  تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود

Manual را دانلود کنید :

مشاهده