top

میکرومتر خارج سنج مدل (3203-50A)

خلاصه توضیحات

 

 

میکرومتر خارج سنج مدل ( 3203-50A ) کمپانی INSIZE

دامنه اندازه گیری توسط ابزار : ( mm )  25 ~ 50

ابعاد : ( inch ) 7.72 * 4.33 * 1.26

وضوح : ( mm ) 0.01

وسعت :( mm ) 38

طول : ( mm ) 57

دقت  :( μm) 2 ±

اشتراک گذاری این محصول

یکی از رایجترین ابزارهای مکانیکی که برای کالیبراسیون استفاده میشود، میکرومتر است ، میکرومترنوعی ابزار اندازه گیری دقیق است که برای اندازه گیری ابعاد مختلف اجسام مثل ضخامت، قطر داخلی، قطر خارجی، طول و ارتفاع کاربرد دارد. میکرومتر ها بر اساس نوع خواندن به دو نوع ساده و دیجیتال تقسیم بندی می‌شوند که در نوع دیجیتال اندازه به دست آمده به راحتی از روی صفحه نمایشگر قابل مشاهده خواهد بود. اما در نوع ساده، به دست آوردن مقدار نهایی روش خاص خود را دارد.

این دستگاه برای انجام اندازه گیریهای دقیق اقلام و فضاهای کوچکی مثل پیچ، لوله، سوپاپ و ابزارهای مختلف استفاده میشود. به طور کلی، این دستگاهها توسط افرادی که نیاز به انجام اندازه گیریهای دقیق دارند در حوزه مهندسی مکانیک کاربرد دارد. گاهی در زمان انجام پروسه اندازه گیری خطا رخ میدهد، مشکلات جزئی و جدی ایجاد میشود. میکرومترها به کاهش این خطاها کمک میکنند.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO  تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود