top

همزن مکانیکی مدل (SE-100)

خلاصه توضیحات

 

 

همزن مکانیکی مدل( SE-100 ) JP SELECTA کمپانی    اسپانیا

ماکزیمم ویسکوزیته  1.000.000 (mpas)

ابعاد خارجی 17.5*7.5*13.5 ( cm )

ماکزیمم حجم هم زدن : 40 ( L )

سرعت  60 - 2000 (rpm) 

قدرت : 100 ( W )

وزن : 2/8 ( kg )

 

اشتراک گذاری این محصول

همزن مکانیکی برای مخلوط نمودن ترکیبات مایع با تعداد دور و زمان مشخص در آزمایشگاه استفاده می شود. این همزن ها بر اساس نوع پره به سه دسته تقسیم بندی می شود که شامل؛ پره ملخی، پره پارویی و توربینی می باشند. نوع ملخی آن با جریان محوری که دارد برای مایعاتی با گرانروی کم بسیار مناسب می باشد و بیشتر برای ممعلق نمودن درات جامد داخل سیال به کار برده می شود.نوع پارویی که ارزان ترین و ساده ترین مدل در بین همزن های مکانیکی می باشد با به حرکت درآوردن سیال به شکل مماسی و شعاعی برای طیف وسیعی از گرانروی ها مناسب است. در مدل توربینی به خاطر شکل ساختاری پره، جریان های پر قدرتی ایجاده شده است که به همین دلیل مناسب برای مایعاتی با گرانروی کم می باشد.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .

جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود