top

هیتر استیرر آنالوگ مدل ( Agimatic-N )

خلاصه توضیحات

 

 

هیتر استیرر آنالوگ مدل ( ( Agimatic-N کمپانی  JP SELECTA

حداکثر حجم هم زدن : 10 ( L )

سرعت : 60 ~ 1600 (rpm)

ابعاد : 14.5*19*26 (cm)

قطر صفحه : 14.5 (cm)

قدرت : 550  (w)

وزن : 3.5 (Kg)

 

اشتراک گذاری این محصول

هیتر استیرر یا هات پلیت مگنت استیرر جهت حرارت دهی و هم زدن نمونه به وسیله مگنت در آزمایشگاه ها استفاده میشود .همزن مغناطیسی  یا اصطلاحاً استیرر یکی از تجهیزات عمومی آزمایشگاهی است که برای هم زدن مایعات استفاده می شود.  استیرر برای هم زدن مایعات با حجم و تعداد کم کاربرد دارد . دستگاه استیرر در اغلب موارد جایگزین مناسبی برای شیکر آزمایشگاهی می باشد. برخی از دستگاه های استیرر در صورت نیاز به گرمایش مایع، امکان حرارت دهی را نیز همزمان فراهم می کنند که به آن هیتر استیرر Heater Stirrer گفته می شود.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .

جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود