top

کووت ( سل )

خلاصه توضیحات

 

 

کووت ( سل )

کووت شیشه‌ای قابل استفاده در طول موج‌های (nm) 340-2500

کووت‌های شیشه ای توانایی عبور نور را دارند.

کووت‌های شیشه ای  شفافیت بالایی دارند .

جنس از پلاستیک، شیشه یا کوارتز

در سایز های متفاوت

اشتراک گذاری این محصول

سل یا کووت لوله کوچک گرد یا مربعی شکل با انتهای مسدود است که برای نگهداری نمونه جهت آزمون های اسپکتروسکوپی استفاده میشود و هر چه این سل ها شفاف تر باشد ناخالصی کمتر و قرائت صحیح تری از جذب میتوان داشت .

از سل در دستگاه آزمایشگاهی طیف سنجی نوری یا همون اسپکتروفوتومتر به منظور اندازه گیری میزان غلظت ماده با توجه به مقدار جذب شدت نور در محدوده طول موج فرابنفش و مرئی  و همچنین اندازه گیری شدت رنگ محلول ها استفاده می کند.کووت محفظه  شفافی هست که محلول آزمایش در آن ریخته شده و در جایگاه  خود که در مسیر نور تک رنگ تعبیه شده است قرار می گیرد به طوریکه پرتو نور از داخل نمونه داخل کووت عبور می کند تا جذب ،انتقال ،شدت قطبش فلورسانس یا عمر فلورسانس نمونه اندازه گیری شود. کووت را می توان از هر ماده ای که در محدوده طول موج مورد استفاده در ازمایش باشد ،تهیه کرد.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود