top

یخچال مدل ( Stocklow ) LSC

خلاصه توضیحات

 

 

یخچال مدل ( Stocklow ) LSC کمپانی JP SELECTA  اسپانیا

ابعاد خارجی  213*73*84  (cm)

ابعاد داخلی 154*61*63 (cm) 

دمای قابل تنظیم-22     تا -17

مصرف  500 (W)

ظرفیت  670 (L)

وزن  125(Kg)

تعداد قفسه 3

اشتراک گذاری این محصول

داروها، مواد شیمیایی و در کل بیشتر مواد آزمایشگاهی برای سالم ماندن و داشتن بهترین کارایی نیاز به نگهداری در یک جایگاه خنک دارند، به همین دلیل است که یخچال و فریزر آزمایشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نگهداری این مواد در یخچال ها و فریزرهای معمولی مشکلات متعددی از جمله آلوده شدن به باکتری ها و آلودگی های موجود در نمونه های خونی، آلودگی های بیولوژیکی، نشر و انتشار سموم زیستی و همچنین خطر انفجار و آتش سوزی را به هم راه دارد، که برای حل این مشکلات کاربران آزمایشگاه ها از یخچال و فریزرهای آزمایشگاهی استفاده می کنند. این یخچال ها در بیمارستان ها، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های مختلف وجود دارند

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .

جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید . در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود