top

اتوکلاو مدل ( 80 Autester ST DRY PV IIl )

خلاصه توضیحات

 

 

اتوکلاو مدل ( Autester ST DRY PV IIl )  کمپانی  JP SELECTA  اسپانیا

هشدار صوتی و تصویری برای دمای بیش از حد و دمای ناکافی

دمای استریلیزاسیون : ( °C ) 105 UP to 134 

ابعاد خارجی : ( Cm ) 119 * 58 * 72

حداکثر 10 برنامه قابل تنظیم توسط کاربر

نمای بیرونی و رویه استیل ضد زنگ.

ظرفیت مخزن آب : ( L ) 10

وزن :  136  ( Kg )

حجم :( L ) 80

 

 

اشتراک گذاری این محصول

 

استریل کردن مواد و تجهیزات به کمک دستگاه اتوکلاو ، با کنترل دقیق زمان ،دما و فشار و با استفاده از بخار آب انجام میشود . اتوکلاو برای استریل کردن و ضدعفونی کردن تجهیزات پزشکی ،جراحی ، ابزارهای آزمایشگاهی ، مواد دارویی در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها کاربرد دارد . این ماده می تواند جامدات ، مایعات ، حفره ها و ابزارهایی با اشکال و اندازه های مختلف را استریل کند. اتوکلاوها از نظر اندازه ، شکل و عملکرد متفاوت هستند. یک اتوکلاو بسیار اساسی شبیه به اجاق گاز فشار است. هر دو از قدرت بخار برای از بین بردن باکتری ها ، اسپورها و میکروب های مقاوم در برابر آب جوش و مواد شوینده قدرتمند استفاده می کنند.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JPSELECTA  اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .

 در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود