top

اتوکلاو مدل ( Autester ST DRY PV 18 Class B)

خلاصه توضیحات

 

 

اتوکلاو مدل ( Autester ST DRY PV 18 Class B) کمپانی JP SELECTA

زمان استریل کردن در دما های متفاوت :  (min)  30  ~   

زمان خشک کردن در دما های متفاوت : 4 ~ 18 (min)  

ابعاد خارجی  : 40*47*56 ( cm )

ابعاد سینی : 2*20.5*28 ( cm )

قدرت :1500 (W)

ظرفیت : ( L )  18

وزن : 46.6 (kg)

اشتراک گذاری این محصول

استریل کردن مواد و تجهیزات به کمک دستگاه اتوکلاو ، با کنترل دقیق زمان ،دما و فشار و با استفاده از بخار آب انجام میشود .اتوکلاو برای استریل کردن و ضدعفونی کردن تجهیزات پزشکی ،جراحی ، ابزارهای آزمایشگاهی ، مواد دارویی در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها کاربرد دارد . این ماده می تواند جامدات ، مایعات ، حفره ها و ابزارهایی با اشکال و اندازه های مختلف را استریل کند. اتوکلاوها از نظر اندازه ، شکل و عملکرد متفاوت هستند. یک اتوکلاو بسیار اساسی شبیه به اجاق گاز فشار است. هر دو از قدرت بخار برای از بین بردن باکتری ها ، اسپورها و میکروب های مقاوم در برابر آب جوش و مواد شوینده قدرتمند استفاده می کنند.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .

جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود