top

اسید استیک (Acetic acid (glacial) )

خلاصه توضیحات

 

 

اسید استیک (Acetic acid (glacial) ) کمپانی MERCK

 

 

MERCK Catalogue Number   100063

Acetic acid (glacial) 100%   100063

Storage Store at +15°C to +25°C.

Chemical Formula: CH₃COOH

  Grade: ACS,ISO,Reag. Ph Eur

Assay (alkalimetric) ≥ 99.8 %

Molar Mass: 60.05 g/mol

Synonyms Ethanoic acid

EC Number: 200-580-7

CAS number: 64-19-7

Hill Formula: C₂H₄O₂

Flash point 40 °C

 

اشتراک گذاری این محصول

استیک اسید یا اتانوییک اسید در دسته بندی اسیدهای آلی یا اسیدهای کربوکسیلیک قرار می گیرد و یک ترکیب آلی مایع بی رنگ است. دارای طعم ترشی مشخص و بوی تندی است. علاوه بر سرکه خانگی ، عمدتا به عنوان پیش ماده پلی استیل و استات سلولزی تولید می شود.

اسید استیک معمولی  یک حللال تشکیل شده از آب و استیک اسید است اما اسید استیک گلاسیال شکل غلیظ شده استیک اسید است. نوع گلاسیال این ماده حاوی کم تر از 1 درصد آب است.

اسید اتانوئیک در صورت رقیق نشدن ، گاهی به آن اسید استیک یخچالی گفته می شود و همچنین حلالی پروتیک است یعنی دارای پیوندی هیدرژنی است پس می تواند حلال خوبی برای مواد قطبی باشد. اسید استیک را به نام های متفاوتی می توان شناخت مثل اتانوئیک اسید، جوهر سرکه یا جوهر انگور برخلاف اینکه اسیداستیک در دسته ی اسیدهای آلی قرار می گیرند و اسیدهای آلی اسیدهای قوی به شمار نمی روند اما اسید استیک غلیظ می تواند برای فلزاتی مانند آهن، روی و منیزیم خوردگی ایجاد کند بنابراین به هنگام استفاده از اسید استیک باید از درصد مناسبی استفاده کرد.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

 

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود

Manual را دانلود کنید :

مشاهده