top

ماده پتاسیم هیدروژن فتالات

خلاصه توضیحات

 

 

ماده پتاسیم هیدروژن فتالات ( Potassium hydrogen phthalate ) کمپانی MERCK

 

MERCK Catalogue Number  102400

Flash point 197.3 °C not applicable

Storage Store at +15°C to +25°C.

Grade: Reag. Ph Eur,Reag. USP

Molar Mass: 204.22 g/mol

CAS number: 877-24-7

 EC Number: 212-889-4

Hill Formula: C₈H₅KO₄

 

 

اشتراک گذاری این محصول

شکل ظاهری این ترکیب، جامد سفید یا بی رنگ است و به عنوان یک استاندارد اولیه برای تهیه محلول های قلیایی حجمی و به عنوان یک بافر در تعیین pH استفاده میشود .

 potassium hydrogen phtalate به عنوان یک استاندارد اصلی برای تیتراسیون اسید – باز و همچنین برای کالیبراسیون pH متر استفاده می شود. در تعیین pH به عنوان یک بافر عمل می کند.

KHP کمی اسیدی است ، و اغلب به عنوان یک استاندارد اصلی برای تیتراسیون اسیدپاشی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این ماده جامد و با ثبات در هوا است و وزن گیری دقیق آن را آسان می کند.

از آن به عنوان استاندارد اصلی برای کالیبراسیون pH متر استفاده می شود زیرا علاوه بر خواصی که فقط ذکر شد ، pH آن در محلول بسیار پایدار است.

KHP می تواند به عنوان یک عامل بافر در ترکیب با اسید هیدروکلریک  ( HCl) یا هیدروکسید سدیم  (NaOH) بسته به این که pH باتری در چه طرفی باشد استفاده شود.

به عنوان یک استاندارد حرارتی در آنالیز گرماسنجی استفاده می شود.

بعنوان تیتراسیون در محیط آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

یک استاندارد مفید برای تست کل کربن آلی (TOC) است.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود