top

دستگاه دسیکاتور مدل ( Vacuo-Temp )

خلاصه توضیحات

 

 

دستگاه دسیکاتور مدل ( Vacuo-Temp )  کمپانی JP SELECTA اسپانیا

ابعاد خارجی   17*28*34  (cm)

تنظیم دمای محیط (  ) 5-170  

بیشینه وکیوم  10-2 (mm Hg)      

صفحه حرارتی  23/5 (cm)

حجم قابل استفاده  3  (L)

پایداری   2±

وضوح  

وزن  9 (kg)

اشتراک گذاری این محصول

دسیکاتور خلا از ظروف آزمایشگاهی پر کاربرد است. این وسیله شبیه قابلمه و از جنس فلز یا شیشه (پیرکس) می باشد که هوا قادر به نفوذ به آن نیست و برای نگه داشتن مواد شیمیایی آزمایشگاهی که به رطوبت حساسند، استفاده می شود. همچنین از آن برای خشک کردن مواد دیگر مانند خاک توسط خلاء و یا جلوگیری از نفوذ اضافه رطوبت بوسیله سلیکاژل استفاده می شود. تفاوت دسیکاتور خلا با دسیکاتور ساده، شیری است که در قسمت بالای آن تعبیه شده است. این شیر معمولا به پمپ خلا متصل می شود و به وسیله پمپ هوای داخل آن به بیرون هدایت می شود. کاربرد دسیکاتور خلا در خشک کردن موادی است که به اکسیژن هوا نیز حساس هستند.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .

جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .

در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود