top

دسیکاتور مدل ( Desiccator for materials )

خلاصه توضیحات

 

 

دستگاه دسیکاتور مدل ( Desiccator for materials ) کمپانی JP SELECTA  اسپانیا

دارای سه قفسه سوراخ دار سینی فولادی ضد زنگ AISI 304  باری نگهداری مواد خشک

ساخته شده از متاکریلات با ضخامت 12 (Ml)

ابعاد 50*38*29 (cm) 

کد محصول 1001403

حجم  55 (L)

اشتراک گذاری این محصول

دسیکاتورهای خلا معمولا برای خشک کردن مواد استفاده می شود. در این دسیکاتور ها یک شیر قرار دارد که به پمپ خلا متصل می شود و از آن برای تخلیه هوا و رطوبت موجود در محفظه دسیکاتور استفاده می شود.ظرف شیشه ای دسیکاتور دارای دو شکل متفاوت شیر دار و بدون شیر است. دسیکاتور بدون شیر، برای رطوبت گیری مواد و ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از آزمایشها زمانی که ماده از کوره یا فور بعد از خشک شدن خارج می شود برای اینکه رطوبتی به خود جذب نکند داخل این وسیله گذاشته می شود. معمولا ظروفی مانند بوته یا شیشه ساعتی که حاوی ماده مورد آزمایش است روی صفحه شبکه دار دسیکاتور قرار می گیرد. در نوع ساده این ظرف شیشه ای به جای استفاده از پمپ خلا  مواد رطوبت گیر در ته ظرف وجود دارد. این وسیله برای موادی که به رطوبت حساس هستند  و همچنین وسایلی که نم دار هستند و باید کاملا خشک شوند، مورد استفاده قرار می گیرند. برخی مواد شیمیایی باید از دور از رطوبت قرار بگیرند.

نوع شیر دار توانایی ایجاد خلا را دارد که با اتصال آن از طریق این شیر به پمپ خلا می توان محیط داخل این ظرف شیشه ای را عاری از رطوبت و هوا کرد که برای انجام آزمایش های خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .

جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .

در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود