top

همزن مدل ( Movil-Rod II ) 

خلاصه توضیحات

 

 

میکسر غلطکی شیب دار مدل ( Movil-Rod II ) کمپانی JP SELECTA  اسپانیا

ابعاد خارجی ( 14*26*15.5 ( cm

طول غلطک ها ( 23 ( cm

میکسر شیبدار 5 غلطکه

سرعت 36 (rpm) 

وزن ( 3 ( kg

قدرت  5 W

اشتراک گذاری این محصول

دستگاه رولر میکسر دستگاهی کاربردی در آزمایشگاه‌ ها است که سبب همگن و یکنواخت شدن محتویات لوله‌های مختلف به‌ویژه لوله‌های حاوی خون و مواد ضد انعقاد خون می‌شود و این‌گونه از رسوب گلبول‌ها و لخته شدن خون جلوگیری می‌شود. از رولر میکسر آزمایشگاهی برای همگن کردن سوسپانسیون‌هایی مانند رنگ‌ها، روغن‌ها و لوازم‌آرایشی استفاده می‌شود.

رولر میکسر آزمایشگاهی از چندین غلتک تشکیل‌شده است. بین غلتک‌ها فواصلی وجود دارد. فاصله بین غلتک‌ها به‌گونه‌ای است که می‌توان انواع مختلفی از لوله و بطری‌ها را بر روی آن قرارداد و مخلوط‌های درون آن‌ها را با حرکات چرخشی و الاکلنگی همگن نمود.

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .

جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .

در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود