top

طیف سنج نوری  مدل ( 5800 ICP-OES )

خلاصه توضیحات

 

 

طیف سنج نوری  مدل ( 5800 ICP-OES ) کمپانی Agilent

در دو پیکربندی، نمای دوگانه عمودی ( VDV)  و نمای شعاعی (RV) 

به شما امکان می دهد اشتباهات آماده سازی نمونه را تشخیص دهید.

قابلیت استفاده از آرگون با خلوص 99.99 درصد

شناسایی حداکثر 70 عنصر در یک نمونه

محدوده طول موج (nm) 167-785

ابعاد (mm) 625 *740 *887

اشتراک گذاری این محصول

طیف سنج نوری ترکیب طیفی نور (طول موج و شدت) توسط این دستگاه تعیین می‌شود. نور از شکاف، وارد اسپکترومتر می‌شود و بعد از عبور از المان‌های اپتیکی و عنصر پاشنده، به مؤلفه‌های تشکیل دهنده (طول موج) تجریه می‌شود. با اینکه عملکرد اسپکترومتر بسیار ساده است اما در زمینه‌های جذب، عبور، بازتاب نور و ... کاربردهای زیادی دارد.

دستگاه طیف‌سنج نوری برای آزمایشگاه‌های شلوغی طراحی شده که به دنبال بازیابی زمان تلف شده هستند. با اکوسیستم حسگرهای تعبیه‌شده، با استفاده از الگوریتم‌ها و تشخیص‌های هوشمند، می‌توانید مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کنید، زمان کار را به حداکثر برسانید و تعداد نمونه‌هایی را که باید دوباره اندازه‌گیری کنید به حداقل برسانید.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO تاسیس سال ۱۳۸۸ ،  وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کنترل کیفی از برند های معتبر بین المللی میباشد که کلیه دستگاه های قابل ارائه این شرکت مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز  پیش فاکتور  با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود