top

قاشقک و اسپاتول

خلاصه توضیحات

 

 

قاشقک و اسپاتول کمپانی  JP SELETA 
کد محصول 1096120
طول قاشق  120 mm
عرض قاشق  18 mm

اشتراک گذاری این محصول

این ابزار کوچک در همه آزمایشگاه ها کاربرد دارد و نمی توان با توجه به کوچکی، لزوم آن را در آزمایشگاه انکار کرد.
اسپاتول آزمایشگاهی وسیله تمام فلزی و یا با دسته چوبی است که دارای کاربرد های متنوعی است. برخی از کاردک ها دارای دو انتها هستند که یک بخش برای برداشتن نمونه مورد استفاده قرار می گیرد و بخش دیگر آن برای هم زدن و کندن یا له کردن ماده مورد استفاده قرار می گیرد.
 زمانی که در آزمایشگاه با مواد شیمیایی کار می کنید برای جابجا کردن ماده و انتقال آن به ظروف دیگر و یا ظرف واکنش نیازمند وسیله ای هستید، این وسیله اسپاتول  آزمایشگاهی می گویند. تمیز کردن بعد از استفاده و برداشتن مواد نباید فراموش شود زیرا اگر با همان قاشقک ماده دیگری برداشته شود شاید در مواد با هم مخلوط شوند و در نتیجه آزمایش تاثیر خواهد گذاشت.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی JP SELECTA اسپانیا در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .
جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی JP SELECTA  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید . در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود