top

مولتی پارامتر  مدل ( C1020 )

خلاصه توضیحات

 

 

مولتی پارامتر مدل ( C1020 ) کمپانی CONSORT

محدوده اندازه گیری اکسیژن محلول :( mg )  0 ….. 20

محدوده اندازه گیری سختی : (  g/L) 0….100  

محدوده اندازه گیری دما : ( °C ) 0 …. +100

محدوده اندازه گیری شوری : 70 ..…. 0

محدوده اندازه گیری (PH) : 0.....14

محدوده اندازه گیری (MV) : ±1000

اشتراک گذاری این محصول

مولتی پارامتر یکی از دستگاه های  بسیار مهم و پر کاربرد در آزمایشگاه است که قابلیت سنجش و اندازه گیری پارامترهای مختلف را دارد. از این دستگاه برای  سنجش و ارزیابی کیفیت آب استفاده می شود. مولتی پارامتر می توانند قابلیت هایی نظیر اندازه گیری pH ،ORP، دما، اکسیژن حل شده، هدایت الکتریکی، نمک حل شده در محلول، شوری، مقاومت، میزان رسانایی، آمونیوم، نیترات، کلرید، فشار هوا و غیره را داشته باشند.

اساس کار این دستگاه بر پایه ی یک حسگر دقیق و حساس است که زمانی که درون آب قرار می گیرد می تواند خیلی سریع و دقیق پارامترهای مختلف آب را بسته به نوع خودش اندازه گیری کند.

 

شرکت آرکا راد تجارت ( سهامی خاص ) با نام تجاری ARTECO   تنها  نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی CONSORT بلژیک در ایران می باشد که کلیه دستگاه های این کمپانی مشمول یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند .جهت آشنایی با سایر دستگاه ها و مدل های کمپانی CONSORT  و نیز دانلود کاتالوگ های مربوطه به قسمت دانلود در منوی اصلی آرکا راد تجارت مراجعه بفرمایید .

 در ضمن خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت کاتالوگ محصولات و نیز پیش فاکتور با کارشناسان علمی و فروش این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

 

product

بروشور را دانلود کنید :

دانلود